måndag 9 januari 2012

Min dag

Monsterpassen är avklarade och nu går jag lite mer humana tider. Inatt sov jag nästan tio timmar och det var så himla skönt! Efter jobbet köpte jag mig ett busskort och tog en snabbtur på stan. Blev lite reashopping, bland annat på Stadium där jag köpte mig två träningstoppar/t-shirts för 25 kr styck och även två föpackningar med träningssockor för mig och sambon för 25 kr styck! Helt otroligt. Kom hem till en god och matig sallad som sambon hade gjort, han hade testat att ha i en nykomling i skafferiet, nämligen olivolja med en touch av citron. Rekommenderas varmt!

På kvällen stack jag till gymmet för ett mage/rygg-pass, det första gympasset för i år! Bra Julia! Nu har jag dessutom varit duktig och gått minst 10.000 steg/dag i en veckas tid, men oftast har det ändå blivit runt 12.000. Väl hemma väntade en protein-smoothie med hallon, lite banan, yoghurt, lite lite grädde och ett avsnitt SATC. Nu är jag redo för morgondagen! Tjupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar