onsdag 25 januari 2012

Damn, you give me fever!

Har kört på till 110% idag. Haft tokmycket på jobbet (suttit med drivor av pappersarbete som jag plöjt igenom och granskat, med otroligt gott resultat dock!) och samtidigt mått piss. Men med kroppen tankad av te, omega-3, kortisonspray, koffeintabletter, rinexin och ipren så kommer man en bit. Tills febern slår till igen.

Givetvis har jag underpresterat rejält när det kommer till promenerandet, valde tex. att inte gå på min entimmesrast, så jag skrapade bara ihop 7339 steg totalt (exkl. timmarna jag gått runt på jobbet). Det har jag inte dåligt samvete för.

Börjar inte förrän 11.30 imorgon så jag ska försöka ta mig lite sovmorgon och kurera mera. I helgen blir det en himla massa galej & roligheter/mys, så då måste jag ju vara frisk. Träningen lockar så otroligt, men jag vägrar träna när jag är annat än bara snuvig. Det kommer ju bara "right back at ya'" & förlänger skiten eller ger en hjärtmuskelinflammation & flera månaders sjukskrivning som hos en tjej på jobbet. :S



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar