onsdag 4 januari 2012

Hej mitt vinterland!



Hej och välkommen till snökaoset...

Kan ju meddela att det är nästintill omöjligt att ta sig fram här i Umeå. Inte bara för att kommunen inte sandar utan man får gå i glashalka, dessutom så har bussarna varit inställda idag p.g.a halkan! MEN GREJT liksom.

Jag kom hem för tre dagar sedan och de två senaste dagarna (och tre dagar framöver) har jag spenderat på jobbet, 7-18. Det innebär att jag stiger upp 5.30 och kommer hem strax efter 19 på kvällen. Inte mycket till liv det inte, kommande 8 veckor ser ljusa ut. Har fått ett korttidsvikariat som innebär att jag går enligt fast schema vilket känns så himla bra! Jag älskar att planera och nu blir det mycket av det! Hurra!





1 kommentar:

  1. Jamen det är typ samma här, massa snö överallt. Och folk som klagade att man inte skulle få nån snö. Titta vad som händer ^^

    Jobba inte ihjäl dig nu gumman <3

    SvaraRadera