fredag 20 januari 2012

Maddafa*king sunkilicious baby!

Sunkilicious har jag varit i några dagar nu. Riktigt jävla sunkig. Jag har inte brytt mig om att duscha/tvätta håret och har gått i samma kläder (som jag dessutom svettats i, ve och fasa) i flera dagar. Det skall nämnas att jag varit ledig så ingen förutom min kära sambo har fått utstå min sunkighet. Han är dock döende i förkylning så han bryr sig inte så mycket.

Det är så himla skönt att ha såna här dagar ibland, samtidigt som det är ganska nasty. Som tur är blir det ju extra trevligt när man väl tar sig an den bristande hygienen. Slog på stort idag och tonade håret så nu känner jag mig riktigt top notch! På med lite nytt nagellack (faktiskt samma som jag kört med i några dagar - Mavalas Paris som jag inte kan få nog av) och sen är jag en riktig tiopoängare. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar