lördag 28 januari 2012

NRJ

Helt otroligt, idag har jag faktiskt mer energi än på flera dagar och mår mycket bättre! Fast jag vågar nästan inte tänka på det och verkligen inte säga det högt, vidskeplig som jag är... Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Sambon ligger och drar sig så jag funderar på att ta mig en promenad, men samtidigt så är jag supersugen på att åka ner på stan en snabbis och kika lite.

Ikväll blir det häng hos da svägerska, blir bara jag, hon, sambon och en till tjejkompis och det känns lagom. Sen blir det nog att sticka ner till Bakfickan på stan, ett mysigt litet uteställe som ligger nere i källaren på Scharinska. Kanske lyxar jag till det med en drink, men har inte tänkt dricka någonting innan på kvällen pga. förkylningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar